photoshopped. . .

Related:
Create New Tag

12/9/2009 11:55 AM

my bike with blue parts instead of red

[LINK TO IMAGE]


not sure if it will look good.

input?

|

trails are not skateparks, they exist solely from the work and dedication of local riders. so next time you start complaining about not having local trails to ride, you only need look at yourself.
Bike check?

12/9/2009 11:56 AM
Edited Date/Time: 12/9/2009 11:56 AM

blue grips would look good or barends

|

Biggest troll.

12/9/2009 11:57 AM

blue hubs..would make it look sick.

|

DTA
Refs: Ridebmx456(3),irideafly(2), Mike E

12/9/2009 11:57 AM

1 sec ill post that up

|

trails are not skateparks, they exist solely from the work and dedication of local riders. so next time you start complaining about not having local trails to ride, you only need look at yourself.
Bike check?

12/9/2009 11:58 AM

nope... not at all matt.sick

|

BMX riding Cop... Let that sink in for a minute.

12/9/2009 11:59 AM

ridebmxnc wrote:

nope... not at all matt.sick

this
i think it would be better red then blue

|

█▄█ █▀█ █▀█ █▀█ █▀ █▀
█▀█ █▄█ █▀▀ █▄█ █▀ █▀

ref-spikez5

12/9/2009 12:01 PM

|

trails are not skateparks, they exist solely from the work and dedication of local riders. so next time you start complaining about not having local trails to ride, you only need look at yourself.
Bike check?

12/9/2009 12:02 PM

blue back rim or hub?

|

Biggest troll.

12/9/2009 12:02 PM

ridebmxnc wrote:

nope... not at all matt.sick

im just messing with colors right now not really making any decisions

|

trails are not skateparks, they exist solely from the work and dedication of local riders. so next time you start complaining about not having local trails to ride, you only need look at yourself.
Bike check?

12/9/2009 12:04 PM

is that a luna?

|

refs: justridebmx, four, kingpin, Alex_DeWitt, Michael_Howard, bmxrider000, TokenBMX(x2)
member of the week 2/22/10 - 2/28/10

12/9/2009 12:05 PM

|

Biggest troll.

12/9/2009 12:08 PM

thanks.

i love my luna. i have the same color frame.w00t

|

refs: justridebmx, four, kingpin, Alex_DeWitt, Michael_Howard, bmxrider000, TokenBMX(x2)
member of the week 2/22/10 - 2/28/10

12/9/2009 12:15 PM

for a sec i thought it was ur bike alex

|

This is the funnest night ever!

12/9/2009 12:23 PM
Edited Date/Time: 4/14/2016 11:23 PM

looks good. can you photoshop my rims white? im not good at photoshop and i want to get white rims but i am not to sure.[img]http://[LINK TO IMAGE][/img]

|

12/9/2009 12:25 PM

looks nice

|

united states army

refs:nshs2010, carjakester,8=D,orgy,dallybiker45,RedCrayon,Southernrider,thor_davis, Andysubrosa8,gstring02,dirtjumper202,bdk1313,blake el gingero(x2)

12/9/2009 12:28 PM

how are you doing this with photoshop?

|

On My bicycle i have the freedom to do anything i put my mind to, and thats what i live for

12/9/2009 12:29 PM

HHBMX wrote:

how are you doing this with photoshop?

by using it, duhhhh

|

BIKE CHECK!
BEEN HERE SINCE 07 TRUE OG
if you’re pegs ain’t steel, you ain’t real
refs- way to many just ask around
FLICKR
CRAZY MAAZY

12/9/2009 12:34 PM

HHBMX wrote:

how are you doing this with photoshop?

CRAZY MAAZY wrote:

by using it, duhhhh

no shit dipshit, i was asking how hes doing it, aka step by step deal or what tools hes using. duhhhh

|

On My bicycle i have the freedom to do anything i put my mind to, and thats what i live for

12/9/2009 12:38 PM

HHBMX wrote:

how are you doing this with photoshop?

CRAZY MAAZY wrote:

by using it, duhhhh

HHBMX wrote:

no shit dipshit, i was asking how hes doing it, aka step by step deal or what tools hes using. duhhhh

the 2 biggese e-thugs on vital are gonna fight!!!!! ill go make popcorn...........

|

12/9/2009 1:13 PM

CRAZY MAAZY wrote:

by using it, duhhhh

HHBMX wrote:

no shit dipshit, i was asking how hes doing it, aka step by step deal or what tools hes using. duhhhh

kinkbmx525 wrote:

the 2 biggese e-thugs on vital are gonna fight!!!!! ill go make popcorn...........

Hahahahha!

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

12/9/2009 5:33 PM

blue doesnt go good with the frame color..

|

12/9/2009 6:08 PM

haha i love photoshop, color replace tool right?

|

Boxman for President

12/9/2009 6:09 PM

try orange!

|

12/9/2009 6:10 PM

HHBMX wrote:

no shit dipshit, i was asking how hes doing it, aka step by step deal or what tools hes using. duhhhh

kinkbmx525 wrote:

the 2 biggese e-thugs on vital are gonna fight!!!!! ill go make popcorn...........

JustRideBMX wrote:

Hahahahha!

des nuts!

|

12/9/2009 6:16 PM

Big bar flow wrote:

try orange!

I has like orange red right now. So I was just trying different color schemes with the parts I want to replace.

|

trails are not skateparks, they exist solely from the work and dedication of local riders. so next time you start complaining about not having local trails to ride, you only need look at yourself.
Bike check?

12/9/2009 6:18 PM

HHBMX wrote:

how are you doing this with photoshop?

Magnetic lasso then a color replace inside the lines

|

trails are not skateparks, they exist solely from the work and dedication of local riders. so next time you start complaining about not having local trails to ride, you only need look at yourself.
Bike check?

12/9/2009 6:19 PM

Big bar flow wrote:

try orange!

cupovjoe wrote:

I has like orange red right now. So I was just trying different color schemes with the parts I want to replace.

hmmm....... try new shadow olive green

|

12/9/2009 6:42 PM

go with the blue matt! it looks sweet

|

"The ratio of hours of building and maintaining trails is astronomically skewed in the wrong direction, but the pay off is indescribably worth it."

12/9/2009 9:44 PM

hmm let me put it this wayy blue and green should never be seen

|

"go high, touch the sky"

12/9/2009 9:55 PM

kinkbmx525 wrote:

looks good. can you photoshop my rims white? im not good at photoshop and i want to get white rims but i am not to sure.[img]http://[LINK TO IMAGE][/img]

[LINK TO IMAGE]


here you go the purple dick and flames were complementary.
|

trails are not skateparks, they exist solely from the work and dedication of local riders. so next time you start complaining about not having local trails to ride, you only need look at yourself.
Bike check?