so ive decided to call it quits

Related:
Create New Tag

6/2/2011 3:19 PM

decided to quite riding for now just sold my frame probly gona sell the rest as well all my friends are quiting or dont have the time for it any more so yeah lol any body else calling it quits?

|

Refs. Harry 95/ BLRBMX/ WTP 4 ever/C@RT3R

6/2/2011 3:26 PM

whats quits?

|

trails are not skateparks, they exist solely from the work and dedication of local riders. so next time you start complaining about not having local trails to ride, you only need look at yourself.
Bike check?

6/2/2011 3:29 PM

it

|

Old,stupid,and funny.

6/2/2011 3:32 PM

Congrats. My 1000th post is on your thread.

|

Flatlander
BiKeChEcK.

6/2/2011 3:35 PM

cupovjoe wrote:

whats quits?

yeah, im confused too?

|

✞ ♕ ⓄⒻⓌⒼⓀⓉⒶ ♕ ✞
email: nctesio@gmail.com
EPIC bikecheck!
FOLLOW ME @nathanxflex
Imagine there's no heaven, It's easy if you try. No hell below us, Above us only sky - John Lennon
&party and bullshit
&party and bullshit
&party and bullshit

6/2/2011 3:35 PM

uhhh quits as in im quiting riding?

|

Refs. Harry 95/ BLRBMX/ WTP 4 ever/C@RT3R

6/2/2011 3:35 PM

Yeah man I totally agree bro the squits are naaaasty.

|

6/2/2011 3:36 PM

i think ur stupid, heres why.

bmx to me isnt something i just do for the fuck of it, on ur bike is the one place u can do ur own thing, no law, no rules just urself. noone dictates where how or what the bike u ride is like. u can forget all of ur shit and problems and focus on urself. it should be fun, take ur mind away off of life

if ur willing to give it up like that, why the fuck were u doing it in the first place, cos as far as i can see ur giving up what should have been fun, passion and self reflection

|

Trails not Rails

E21 - Resto + E30 340i M60 v8 build + E36 328ti Daily skidder

6/2/2011 3:39 PM

Verde. wrote:

i think ur stupid, heres why.

bmx to me isnt something i just do for the fuck of it, on ur bike is the one place u can do ur ...more

it was, it was me and my friends hangin
just not that fun when your friends quit

|

Refs. Harry 95/ BLRBMX/ WTP 4 ever/C@RT3R

6/2/2011 3:42 PM

Verde. wrote:

i think ur stupid, heres why.

bmx to me isnt something i just do for the fuck of it, on ur bike is the one place u can do ur ...more

tell the borough cop that.

|

Refs: Future FBM, Warchol2 WtfKennethXp Riversiderider TCbmx Riversiderider JakeSalbert

6/2/2011 3:43 PM

Spenlard wrote:

tell the borough cop that.

the who??

|

Trails not Rails

E21 - Resto + E30 340i M60 v8 build + E36 328ti Daily skidder

6/2/2011 3:45 PM

bmx is going fast and being free. you dont need friends to do that.

|

I seek progression, not perfection.

Refs:Beastassdickwink~Dk/oldschool908~TheLilozzy~jaypee23~Bstick~agfracing~MoyBoy5~RIDE a BIKE~wade5~Mattmuldoon@hotmail.com x2~jakebikes~ joe loves shadow~ diss diqq~ k1ng~fly for life x2~spikez5~four~jb07~mike duda~ DORbmx~ bobPA~superstarDK

6/2/2011 3:59 PM

Verde. wrote:

i think ur stupid, heres why.

bmx to me isnt something i just do for the fuck of it, on ur bike is the one place u can do ur ...more

Amen

|

6/2/2011 4:04 PM

Booshy wrote:

Yeah man I totally agree bro the squits are naaaasty.

I hate squids

|

"The more I learn, the more I realize how dumb I am." -JustRideBMX

6/2/2011 4:08 PM

Booshy wrote:

Yeah man I totally agree bro the squits are naaaasty.

B.M.X wrote:

I hate squids

slimy bastards

|

6/2/2011 4:09 PM

Pussy

|

6/2/2011 4:11 PM

fag

|

6/2/2011 4:34 PM

so what your trying to say is, if your friends decided to start rollerblading... would you do it too?

|

6/2/2011 4:37 PM

hahahah ^^^

|

Trails not Rails

E21 - Resto + E30 340i M60 v8 build + E36 328ti Daily skidder

6/2/2011 4:37 PM

Verde. wrote:

i think ur stupid, heres why.

bmx to me isnt something i just do for the fuck of it, on ur bike is the one place u can do ur ...more

Spenlard wrote:

tell the borough cop that.

Verde. wrote:

the who??

this local cop haha,

|

Refs: Future FBM, Warchol2 WtfKennethXp Riversiderider TCbmx Riversiderider JakeSalbert

6/2/2011 4:41 PM

Who are you? Why do i care?

|

Check my Youtube Channel and Subscribe if you like.
https://www.youtube.com/channel/UC62awwE63LVhyBqOgIyY3ZA
Follow me on Instagram @ scott_effting & toododgy

6/2/2011 4:44 PM

hmm, nice spot to post yur quiting and its a BMX forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
just get out of here haha

|

6/2/2011 4:45 PM

careyn wrote:

so what your trying to say is, if your friends decided to start rollerblading... would you do it too?

totaly!

|

Refs. Harry 95/ BLRBMX/ WTP 4 ever/C@RT3R

6/2/2011 5:17 PM

kay bye.

|

6/2/2011 5:34 PM

cool

|

6/2/2011 6:30 PM

Verde. wrote:

i think ur stupid, heres why.

bmx to me isnt something i just do for the fuck of it, on ur bike is the one place u can do ur ...more

Too bad laws apply EVERYWHERE.

|

6/2/2011 6:40 PM

Verde. wrote:

i think ur stupid, heres why.

bmx to me isnt something i just do for the fuck of it, on ur bike is the one place u can do ur ...more

Kenealy wrote:

Too bad laws apply EVERYWHERE.

i mean sorta, social laws and rules, theres no rules on how u ride. dont ruin my drunken hippy moment u bastard haha

|

Trails not Rails

E21 - Resto + E30 340i M60 v8 build + E36 328ti Daily skidder

6/2/2011 7:17 PM

careyn wrote:

so what your trying to say is, if your friends decided to start rollerblading... would you do it too?

JECBMX wrote:

totaly!

yeah i thought so.
ur just a dog. a little bitch.

|

6/2/2011 7:36 PM

Why does anyone care that he's quitting? If you think he's a queer for it, go cry about it.

|

MOTW- 6/21/10- 6/27/10
Refs- Hyphy
Facebook

6/2/2011 7:39 PM

Verde. wrote:

i think ur stupid, heres why.

bmx to me isnt something i just do for the fuck of it, on ur bike is the one place u can do ur ...more

Agreed but at the same time good for him. he's no longer having fun doing it and wants to quit so do it. don't keep doing something that you don't want to do. It's a part of growing, our interests change, music tastes, taste buds (coffee when young), hobbies, fashion tastes, etc. Now he'll probably go find something else that's fun to him.

|