THE HIERARCHY OF VITALBMX

Related:
Create New Tag

1/31/2014 4:55 PM
Edited Date/Time: 2/1/2014 1:20 PM

THE KING: Zachkrejmas
The Queen: Hookrjkc

The Royal Family: Chuck8273, TheBrandonFranke, Roqfan, Four, Tomdon

Mr. wonder torch hulk: handlebar-to-face

Batman: SundaybmxRR
Joker: Sundaybikes69

The cool people: soulrebelrastaman, bloghogs, biggbuggy, saucebmx, isnowyazn, scary2009, feeble_to_face, deviantbmx123, davelawrence, Lorenzo

the basic bitches: Brayden_Buckingham

the annoying shits: secretbmx, bmx steve99

your opinions? You don't have them, since the above statements are facts!

*how to apply for the hierarchy: just comment below and I'll add you somewhere up in there!*

|

This week's Sweet Shoutout goes to: biggybuggy!

1/31/2014 5:24 PM

i aint got no motherfuckin onions. you tryna hassle me?

|

1/31/2014 5:27 PM

im not up there?

|

Old bike VVV

California Living

I now have a more or less stock sunday scout with a complete Demo rear wheel. Sue me

1/31/2014 6:24 PM

im not apart of the cool c rew D=

|

Deviant BMX store
Shirts and Iphone cases available soon! Check site for details!

1/31/2014 7:02 PM

my opinion?
go fuck your mothers sweaty cunthole

|

refs: hookjrclc, hardbmxtim, hatchmoses for sale and trade, kymike for sale and trade, blizzbikes for trade, and some other dude i cant remember his username, vrsapat956, colonydirt94, mario.villegas90, wolfen
Camera Setup: Panasonic HMC150, Panasonic GH2, Canon FTBn, Yashica Lynx 5000e, Canon 28mm f/2.8, Canon 50mm f1.4, Rokinon 7.5mm f/3.5

1/31/2014 7:03 PM

this guy is the same fag who posted about his boyfriend breaking up with him

|

When the river runs red, take the dirt road instead.

1/31/2014 7:08 PM

I should be part of the "cool crew" bc I just lurk most of the time and don't bother anyone haha

|

Refs buying: bmxtru13(2), ecuadevil

1/31/2014 7:36 PM
Edited Date/Time: 1/31/2014 7:36 PM

sunday bikes69 wrote:

this guy is the same fag who posted about his boyfriend breaking up with him

Troll obviously

|

Instagram

Refs:tomdon x4,Xxohioanxx,BigCurn, Don't remember the rest

1/31/2014 8:26 PM

Best member: Roqfan

|

2Hi throwaway



Anti-street?

NEWER VIDEO





TRV-950 Footy






Holy shit Chad Degroot posted in my Good porn thread!


VX all day(fixed, raw video, real shit)


Refs: Stayinonmagrind, Dee hos, Kevin Burnett

1/31/2014 8:27 PM

Roqfan wrote:

Best member: Roqfan

I second this. nh.

|

45 refs and counting check profile.

1/31/2014 8:45 PM

Now, clark put my name up there please. Idgaf I just wanna see which one you put me in lol

|

Instagram

Refs:tomdon x4,Xxohioanxx,BigCurn, Don't remember the rest

1/31/2014 8:52 PM

Oh man! My feelings are sooooo hurt that I've been left off the list!

|

Refs: Tito24, RiverSideRider, Stussy, Nettyspaghetti, Daniel24, Freddydapice, BrokenBMX, SuperstarDK, HardBMX_Tim. There's more, but I'm too lazy to look them up, haha.

1/31/2014 8:58 PM

Well he obviously cant be a troll.. those are all facts up there... lol

|

Deviant BMX store
Shirts and Iphone cases available soon! Check site for details!

1/31/2014 9:30 PM
Edited Date/Time: 1/31/2014 9:31 PM

Damnit wrong picture

|

Instagram

Refs:tomdon x4,Xxohioanxx,BigCurn, Don't remember the rest

1/31/2014 9:32 PM

Bad muddafucka: handlebar-to-face

|

Murica bike check
REFS four, tomdon, bmx1995, jared42069, obiwan chromoly, hate breeder, nshs2010, asilva23, rascio,
Alfred NYC, Kymike, chuck8273(kind of), tc86, Ugot2dewitt, LLURider, dprc, ecuadevil, scramhype, Mario.villegas90(X2), dirtstars22, Brian_Griffin

1/31/2014 9:32 PM

Photo
|

Instagram

Refs:tomdon x4,Xxohioanxx,BigCurn, Don't remember the rest

1/31/2014 9:54 PM

What the fuck.....favourites? What are you , 8?



Glad I'm not on there , pretty gay

|

Instagram : braydenbuckingham
My Cult 2 Short

1/31/2014 9:57 PM

What the fuck? I'm not royal family? AND I'm not the king?? Take Zach off and put me on there!

|

2Hi throwaway



Anti-street?

NEWER VIDEO





TRV-950 Footy






Holy shit Chad Degroot posted in my Good porn thread!


VX all day(fixed, raw video, real shit)


Refs: Stayinonmagrind, Dee hos, Kevin Burnett

1/31/2014 9:59 PM

lolwut

|

1/31/2014 10:00 PM

Roqfan wrote:

What the fuck? I'm not royal family? AND I'm not the king?? Take Zach off and put me on there!

if you wanna replace zach, you gotta work pretty hard

|

This week's Sweet Shoutout goes to: biggybuggy!

1/31/2014 10:04 PM

I wanna be Batman

|

1/31/2014 10:07 PM

crazyclark wrote:

if you wanna replace zach, you gotta work pretty hard

I see
FYI this isn't even all of them I'm just so tired from working hard that I'm only putting these up cause #swagyolo







|

2Hi throwaway



Anti-street?

NEWER VIDEO





TRV-950 Footy






Holy shit Chad Degroot posted in my Good porn thread!


VX all day(fixed, raw video, real shit)


Refs: Stayinonmagrind, Dee hos, Kevin Burnett

1/31/2014 10:09 PM
Edited Date/Time: 1/31/2014 10:10 PM

sundaybmxRR wrote:

I wanna be Batman

If he gets to be batman i want to be a mix between the hulk, mr.fantastic, human torch and wonder woman

|

Murica bike check
REFS four, tomdon, bmx1995, jared42069, obiwan chromoly, hate breeder, nshs2010, asilva23, rascio,
Alfred NYC, Kymike, chuck8273(kind of), tc86, Ugot2dewitt, LLURider, dprc, ecuadevil, scramhype, Mario.villegas90(X2), dirtstars22, Brian_Griffin

1/31/2014 10:17 PM

Im a cool dude. Make hookrjkc or whatever queen. Then my me thy bikelyness. Ex. Thy bikelyness: biggybuggy

|

1/31/2014 10:18 PM

biggybuggy wrote:

Im a cool dude. Make hookrjkc or whatever queen. Then my me thy bikelyness. Ex. Thy bikelyness: biggybuggy

denied

|

This week's Sweet Shoutout goes to: biggybuggy!

1/31/2014 10:23 PM

biggybuggy wrote:

Im a cool dude. Make hookrjkc or whatever queen. Then my me thy bikelyness. Ex. Thy bikelyness: biggybuggy

crazyclark wrote:

denied

(Dub in lacelot era English accent):
Harg. I shalth learn thy footjam fakie and prove myself worthy to procure thy title of thy bikelyness. Beginner lad, away!

|

1/31/2014 10:28 PM

Um, you wanna know who's king, just glance at brokens sig, lol. Been that way for months.

|

Refs: Tito24, RiverSideRider, Stussy, Nettyspaghetti, Daniel24, Freddydapice, BrokenBMX, SuperstarDK, HardBMX_Tim. There's more, but I'm too lazy to look them up, haha.

1/31/2014 10:34 PM

Photo
|

1/31/2014 10:45 PM

well this is gay.

|

I'm on the vital legit list!

1/31/2014 10:45 PM

sundaybmxRR wrote: Photo

Damn strait!

|

Refs: Tito24, RiverSideRider, Stussy, Nettyspaghetti, Daniel24, Freddydapice, BrokenBMX, SuperstarDK, HardBMX_Tim. There's more, but I'm too lazy to look them up, haha.