vital is getting boring

Related:
Create New Tag

8/27/2013 5:44 PM

the first day sense tomdon and four got locked out and this site has gone downhill already idk why blogs had to lock them for just having fun, cuz yesterday was honistly one of the best days on vital in a long time.

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/27/2013 5:47 PM
Edited Date/Time: 8/27/2013 5:50 PM

worst part is that I missed all of it, and they're only banned for a week so they'll be back soon

|

Murica bike check
REFS four, tomdon, bmx1995, jared42069, obiwan chromoly, hate breeder, nshs2010, asilva23, rascio,
Alfred NYC, Kymike, chuck8273(kind of), tc86, Ugot2dewitt, LLURider, dprc, ecuadevil, scramhype, Mario.villegas90(X2), dirtstars22, Brian_Griffin

8/27/2013 5:48 PM

handlebar-to-face wrote:

worst part is that I missed all of it, and they're only banned for a week so they'll be back soon

ya ik but i liked toms advise and fours humor, and now the whole cite is suffering

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/27/2013 5:56 PM

Leave?

|

Check out my youtube channel!! http://www.youtube.com/user/mikel8149

8/27/2013 5:57 PM

handlebar-to-face wrote:

worst part is that I missed all of it, and they're only banned for a week so they'll be back soon

jj0996 wrote:

ya ik but i liked toms advise and fours humor, and now the whole cite is suffering

look on the bright side I'm still here hahaha

|

Murica bike check
REFS four, tomdon, bmx1995, jared42069, obiwan chromoly, hate breeder, nshs2010, asilva23, rascio,
Alfred NYC, Kymike, chuck8273(kind of), tc86, Ugot2dewitt, LLURider, dprc, ecuadevil, scramhype, Mario.villegas90(X2), dirtstars22, Brian_Griffin

8/27/2013 5:57 PM

Mikel8149 wrote:

Leave?

why leave, i wanna try to get back the community/friendly feeling the cite used to have

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/27/2013 5:58 PM

Let's make a new site.

No rules.

Dedicated porn section.

|

YOU AVIN A LAUGH M8?
┬┴┬┴┤ ( ͡° ͜ʖ├┬┴┬┴
The Trailest Bike On Vital

8/27/2013 5:59 PM
Edited Date/Time: 8/27/2013 6:02 PM

handlebar-to-face wrote:

worst part is that I missed all of it, and they're only banned for a week so they'll be back soon

jj0996 wrote:

ya ik but i liked toms advise and fours humor, and now the whole cite is suffering

handlebar-to-face wrote:

look on the bright side I'm still here hahaha

ya its me, you, mike, blogs, oneeye, future btm, king swag, Soulrebelrastaman, and topsey but were not a complete wit out four or tom

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/27/2013 6:00 PM

Xxohioanxx wrote:

Let's make a new site.

No rules.

Dedicated porn section.

sure minus the porn

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/27/2013 6:00 PM

Mikel8149 wrote:

Leave?

jj0996 wrote:

why leave, i wanna try to get back the community/friendly feeling the cite used to have

Waaaaaaa i'm funnier than anyone on this site. goml

|

Check out my youtube channel!! http://www.youtube.com/user/mikel8149

8/27/2013 6:02 PM

Xxohioanxx wrote:

Let's make a new site.

No rules.

Dedicated porn section.

I like the porn section idea, it will be titled FappleDapples

|

Murica bike check
REFS four, tomdon, bmx1995, jared42069, obiwan chromoly, hate breeder, nshs2010, asilva23, rascio,
Alfred NYC, Kymike, chuck8273(kind of), tc86, Ugot2dewitt, LLURider, dprc, ecuadevil, scramhype, Mario.villegas90(X2), dirtstars22, Brian_Griffin

8/27/2013 6:03 PM

Mikel8149 wrote:

Leave?

jj0996 wrote:

why leave, i wanna try to get back the community/friendly feeling the cite used to have

Mikel8149 wrote:

Waaaaaaa i'm funnier than anyone on this site. goml

im not going to argue you are rely funny. oneeye, topsy, and you are the top 3

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/27/2013 6:04 PM

Xxohioanxx wrote:

Let's make a new site.

No rules.

Dedicated porn section.

handlebar-to-face wrote:

I like the porn section idea, it will be titled FappleDapples

ok whatever but if were going to do it the ppl i metiond have to be mods

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/27/2013 6:08 PM
Edited Date/Time: 8/28/2013 4:48 AM

You know what mate vital IS officially dead, I agree totally but even with those guys around tho this place is dull as fuck, I'm done here, its a waste of my time. Nothing but Fucking little bastards and stupid fucking cliques everywhere, I'll check back in every now an then but as for being a regular poster, fuck that shit, I'd rather be riding my bike.

|

Freestyle is the answer to everything --
a fresh way to approach a dull or a
dangerous thing.
to do a dull thing with style
is preferable to doing a dangerous thing
without it.

Os 94
Ms 01
Ns 12


8/27/2013 6:11 PM

Soulrebelrastaman wrote:

You know what mate vital IS officially dead, I agree totally but even with those guys around tho this place is dull as fuck, I'm done here, its a waste of my time. Nothing but Fucking little bastards and stupid fucking cliques everywhere, I'll check back in every now an then but as for being a regular poster, fuck that shit, I'd rather be riding my bike.

fine but hope you know the ppl i mentioned do actually ride and i only post at night or when my bike is down

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/27/2013 6:12 PM

YOU MOTHER FUCKER. You called me future btm. It's Defo fbm

|

I seek progression, not perfection.

Refs:Beastassdickwink~Dk/oldschool908~TheLilozzy~jaypee23~Bstick~agfracing~MoyBoy5~RIDE a BIKE~wade5~Mattmuldoon@hotmail.com x2~jakebikes~ joe loves shadow~ diss diqq~ k1ng~fly for life x2~spikez5~four~jb07~mike duda~ DORbmx~ bobPA~superstarDK

8/27/2013 6:14 PM

future FBM wrote:

YOU MOTHER FUCKER. You called me future btm. It's Defo fbm

sorry bro is a simple mistake my bad, ill remember FBM not BTM lol

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/27/2013 6:16 PM

To be honest mate I was just having a rant, I know most of you guys ride, I'm just bored of this place, no offence meant to you and the real riders in here, but to the ones that ain't real and only they know who they are, they can suck a big one.

|

Freestyle is the answer to everything --
a fresh way to approach a dull or a
dangerous thing.
to do a dull thing with style
is preferable to doing a dangerous thing
without it.

Os 94
Ms 01
Ns 12


8/27/2013 6:16 PM

I think banning people is really going to kill the site.. Really i only think they should ban people that: Post gay porn, reg porn is OK and seriously over half of the internet is actually porn lol your going to learn about it sooner or later, scammer's, sickdude for being sickdude but like getting banned for trolling sucks i mean trolling is all over the internet i like to troll new people it's fun i usually don't take it far though but i don't see why anyone takes it serious. Blogs even troll's with his cat meme's wtf lol.

|

Check out my youtube channel!! http://www.youtube.com/user/mikel8149

8/27/2013 6:19 PM

Mikel8149 wrote:

I think banning people is really going to kill the site.. Really i only think they should ban people that: Post gay porn, reg porn is OK and seriously over half of the internet is actually porn lol your going to learn about it sooner or later, scammer's, sickdude for being sickdude but like getting banned for trolling sucks i mean trolling is all over the internet i like to troll new people it's fun i usually don't take it far though but i don't see why anyone takes it serious. Blogs even troll's with his cat meme's wtf lol.

this is true so maybe if we can convince blogs to lift all the bans and cut the rules in half then maybe the cite will bounce back

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/27/2013 6:20 PM

Soulrebelrastaman wrote:

To be honest mate I was just having a rant, I know most of you guys ride, I'm just bored of this place, no offence meant to you and the real riders in here, but to the ones that ain't real and only they know who they are, they can suck a big one.

ik how you feel on that, but all im trying to do is eather get this cite back to glory or start a new one

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/27/2013 6:20 PM

aye when vital scoot is up you guys wanna troll it?

|

Old bike VVV

California Living

I now have a more or less stock sunday scout with a complete Demo rear wheel. Sue me

8/27/2013 6:22 PM
Edited Date/Time: 8/27/2013 6:23 PM

feeble_to_face wrote:

aye when vital scoot is up you guys wanna troll it?

I with you on that one bro.

|

Freestyle is the answer to everything --
a fresh way to approach a dull or a
dangerous thing.
to do a dull thing with style
is preferable to doing a dangerous thing
without it.

Os 94
Ms 01
Ns 12


8/27/2013 6:22 PM

Photo

IDK
|

Murica bike check
REFS four, tomdon, bmx1995, jared42069, obiwan chromoly, hate breeder, nshs2010, asilva23, rascio,
Alfred NYC, Kymike, chuck8273(kind of), tc86, Ugot2dewitt, LLURider, dprc, ecuadevil, scramhype, Mario.villegas90(X2), dirtstars22, Brian_Griffin

8/27/2013 6:22 PM

feeble_to_face wrote:

aye when vital scoot is up you guys wanna troll it?

YES cuz if blogs bans all of us the cite has nothing left lol so he cant possibly even think to ban all of us

call me an idiot for asking, what is a vital scoot?

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/27/2013 6:23 PM

feeble_to_face wrote:

aye when vital scoot is up you guys wanna troll it?

yess we will troll the little scooter kids

|

Murica bike check
REFS four, tomdon, bmx1995, jared42069, obiwan chromoly, hate breeder, nshs2010, asilva23, rascio,
Alfred NYC, Kymike, chuck8273(kind of), tc86, Ugot2dewitt, LLURider, dprc, ecuadevil, scramhype, Mario.villegas90(X2), dirtstars22, Brian_Griffin

8/27/2013 6:25 PM

jj0996 wrote:

YES cuz if blogs bans all of us the cite has nothing left lol so he cant possibly even think to ban all of us

call me an idiot for asking, what is a vital scoot?

like Vitalbmx but for scooters instead of BMX bikes

|

Murica bike check
REFS four, tomdon, bmx1995, jared42069, obiwan chromoly, hate breeder, nshs2010, asilva23, rascio,
Alfred NYC, Kymike, chuck8273(kind of), tc86, Ugot2dewitt, LLURider, dprc, ecuadevil, scramhype, Mario.villegas90(X2), dirtstars22, Brian_Griffin

8/27/2013 6:25 PM

Maybe instead of whining about it, go do something about it? Also try going back to 6th grade English while you're at it..

|

Why be the same when you can be different?
Official Vital Buddy: Chrisaustin

8/27/2013 6:25 PM

feeble_to_face wrote:

aye when vital scoot is up you guys wanna troll it?

i'm down for that if they have a scooter check thing we can raid it with the same shitty scooter or go into the general section and spiderman bomb it

|

Last words?
Just have fun on your bike.
- Jeremiah Smith

8/27/2013 6:26 PM

feeble_to_face wrote:

aye when vital scoot is up you guys wanna troll it?

jj0996 wrote:

YES cuz if blogs bans all of us the cite has nothing left lol so he cant possibly even think to ban all of us

call me an idiot for asking, what is a vital scoot?

handlebar-to-face wrote:

like Vitalbmx but for scooters instead of BMX bikes

thats so gay my but is hurting lol, but lets troll the shit out of it lmao, but we gotta make sure we use the same user names so we know who we are

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype