wats a good bike and how much is postage

Related:
Create New Tag

2/22/2009 9:07 PM

how much is postage for any of there bikes and wat is a good bike that is really light

|

2/22/2009 9:10 PM

get one at dans with a free shipping coupon.
look into kink completes they are great.
look for sealed bearings, full cromo frame and fork. and such

|

FI

2/22/2009 9:11 PM

buy a custom
or type in penny farthing on google

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

2/22/2009 9:11 PM

cos you live in melbourne go on www.strictlybmx.com

|

St Kilda Steeze.

2/22/2009 9:12 PM

okay yeah i thought someone would say go to dans haha. i wasnt gonna post this cause i didnt wanna sound like an ass but this guys from austraila. so strictly mailorder and AUS dollars haha.

|

Vital's Official New Mod!


FOR SALE MUST CLICK!!!

2/22/2009 9:17 PM

a good bike that is light... is one that u build ur self... and itz gonna cost a lot... fot a top of the line bike wit-out brakes... would weight 22lbs... wit brakes... well... im sure you get the pic... but ur still talkin... 1,200... 1,300... $$

|

I ride to live!
For the street niggas livin with they lives on the line
For young guns comin up durin these times
For police who find drugs let niggas slide
For niggas out slingin like 4 in the night

2/22/2009 9:18 PM

go for a kink apex buddy. really good bike.

|

Vital's Official New Mod!


FOR SALE MUST CLICK!!!

2/23/2009 1:56 AM

abod wrote:

go for a kink apex buddy. really good bike.

Legit bike

|