Rate my band logo?

Related:
Create New Tag

8/17/2013 7:09 PM

For my band, ordinance of prosperity. I still have some editing to do . Photo

|

I AM thebmxerSS! This is my new profile, and im not a noob here:D

8/17/2013 7:13 PM

It's actually pretty sick. I think if it was black background, blue filling for the letters, and that circle thing in the "o" was gold would look so damn sick!

|

I'm on the vital legit list!

8/17/2013 7:19 PM

tomdon wrote:

It's actually pretty sick. I think if it was black background, blue filling for the letters, and that circle thing in the "o" was gold would look so damn sick!

Thanks, the "o" thing is our logo! its still in the rough draft form, just trying to get some feedback!

|

I AM thebmxerSS! This is my new profile, and im not a noob here:D

8/17/2013 7:55 PM

Good shit! Post up some songs!

|

| Temper Tantrum | Instagram | Tumblr | Xbox - Slow Miatas |

8/21/2013 4:06 PM

purty good! 8/10

|

refs: hookjrclc, hardbmxtim, hatchmoses for sale and trade, kymike for sale and trade, blizzbikes for trade, and some other dude i cant remember his username, vrsapat956, colonydirt94, mario.villegas90, wolfen
Camera Setup: Panasonic HMC150, Panasonic GH2, Canon FTBn, Yashica Lynx 5000e, Canon 28mm f/2.8, Canon 50mm f1.4, Rokinon 7.5mm f/3.5

8/21/2013 4:23 PM

a little hard to read when its not colored but with color it would look sick

|

8/22/2013 11:43 AM

That looks badass! Definitely put some songs up too

|

Honestly? Who gives a shit. Its the fucking internet. I hate all of you equally.
-HardBMX_Tim

8/22/2013 1:31 PM

Looks pretty badass, bit hard to read though. Needs some contrast so you can see exactly what it is. Invert the colours. Black back ground, White writing.

|

8/22/2013 7:40 PM

Ok, ladies, here the finished product is.Photo

|

I AM thebmxerSS! This is my new profile, and im not a noob here:D

8/22/2013 7:49 PM

ehhh

|

I'm on the vital legit list!

8/22/2013 7:51 PM

Well, the blue and red wasnt supposed to happen, i screwed up and was too lazy to fix it.

|

I AM thebmxerSS! This is my new profile, and im not a noob here:D

8/23/2013 6:33 AM

Looking much better! Like you said needs a little refining, but its deffo getting there!

|

8/23/2013 6:41 AM

Ehh... Maybe if the letters had some color. But i would totes wanna hear you guys some time!

|

ı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨

8/23/2013 10:02 AM

Nice... though other than what you have pointed out... looking forward to hearing you guys... best of luck. CHEERS!

|

Refs: Four x4, Dolphin, BrokenBMX, Tomdon, ecuadevil...