Read throughly....

Related:
Create New Tag

3/28/2012 2:12 PM

People really need to start to read everything people write in sale threads
we just dont write there just for the heck of it
i always get the most "Really did you just ask that" questions hahaha

any one else ever gets questions like that?

|

Refs: bstick, Genesis, ~Stolen Boy~, netty speghetti, Night Light, Austin Read

3/28/2012 3:36 PM

maybe people dont read the for sale thread because people dont want to buy anything

|

Trails not Rails

E21 - Resto + E30 340i M60 v8 build + E36 328ti Daily skidder

3/28/2012 7:29 PM

wow and people also need to start to understand what they read haha

im saying that they ask stupid questions when the answer is clearly stated above
im not complaining that people dont read the threads ahhaha

|

Refs: bstick, Genesis, ~Stolen Boy~, netty speghetti, Night Light, Austin Read

3/28/2012 10:54 PM

Many people are idiots, welcome to life....and yes u are complaining about people not reading what is written in threads. Re-read what you wrote lol

|

3/29/2012 4:20 PM
Edited Date/Time: 3/29/2012 4:21 PM

Can't complain because I know I'd wanna be 100% sure of what I was buying too. It gets annoying but hey at least you're getting what you wanted.

|

Refs: Future FBM, Warchol2 WtfKennethXp Riversiderider TCbmx Riversiderider JakeSalbert

3/29/2012 4:31 PM

OP: "NOT PARTING OUT NOT PARTING OUT NOT PARTING OUT"

Random: How much for dem grips.

|

3/29/2012 7:15 PM

^yes that shit bugs me soo much!

|

Refs: bstick, Genesis, ~Stolen Boy~, netty speghetti, Night Light, Austin Read