Catfish aka Zack Yankush Q&A ***NOT ACTIVE***

Related:
Create New Tag

2/20/2010 12:01 PM
Edited Date/Time: 4/15/2016 1:08 AM

Zack Yankush Rides for DK and is known as Catfish..
Q&A..

|

kobe bryant ready

2/20/2010 12:06 PM
Edited Date/Time: 2/20/2010 12:08 PM

Ive been noticing many people think you are a douchebag. Why is that?
What got you into riding?
What was your very first bike?
What is the first trick you learned?

|


What's the deal honey bunnz? Y'all like pop tarts?
614.558.4130
facebook
MOTW 7/5/10 - 7/11/10

2/20/2010 12:30 PM

What is your favorite trick?
I've notice you also ride flatland, do you prefer freestyle or flatland?
When did you start riding?

Hope I you answer my questions! thanks!

|

REFS: Spikez5, Wolfen, ryanxanimalbmx, BangDaStreets, coryridesbmx, Tory Tapia(Michael916), hxcpride4, Mduda005, bstick(x2), ChristianJames, ilovemybike22, element4all, ultrablade, Brenden1207, ScramHype(x2)
Bmx-forum: xmashuelx, jwnolte,

2/20/2010 12:57 PM

zack, do you plan on attending any of the street jams in the bay area?

|

why the fuck you got a hub guard and aint got no fucking pegs?!

Vital's Oprah.

MOTW 3/15/10 - 3/21/10

http://www.vitalbmx.com/forums/General-BMX-Talk,2/Oprahs-Sunday-Wave-v1,826431

psn-id: daveydeez

2/20/2010 1:20 PM

is this for real?
what is your favorite kind of pie?

|

i was kwbike.co
i run brakes. wanna fight about it?
shithawks are the future

2/20/2010 3:06 PM

hmmmmm?deleting posts i see

|

team fatcats fer life.

2/20/2010 3:16 PM

yeah, i guess questions about ian will have to be messaged to zack or some shit. ridebmxnc aint havin none of that shit.

|

why the fuck you got a hub guard and aint got no fucking pegs?!

Vital's Oprah.

MOTW 3/15/10 - 3/21/10

http://www.vitalbmx.com/forums/General-BMX-Talk,2/Oprahs-Sunday-Wave-v1,826431

psn-id: daveydeez

2/20/2010 3:17 PM

dave dynamite wrote:

yeah, i guess questions about ian will have to be messaged to zack or some shit. ridebmxnc aint havin none of that shit.

nope... thats not what this is for.

|

BMX riding Cop... Let that sink in for a minute.

2/20/2010 3:20 PM
Edited Date/Time: 4/15/2016 1:08 AM

dave dynamite wrote:

yeah, i guess questions about ian will have to be messaged to zack or some shit. ridebmxnc aint havin none of that shit.

ridebmxnc wrote:

nope... thats not what this is for.

it's a question and people want answers...Q&A = question and answer

|

2/20/2010 3:22 PM
Edited Date/Time: 4/15/2016 1:08 AM

dave dynamite wrote:

yeah, i guess questions about ian will have to be messaged to zack or some shit. ridebmxnc aint havin none of that shit.

Yeah no need to gum up the q&a with that nonsense.

|


What's the deal honey bunnz? Y'all like pop tarts?
614.558.4130
facebook
MOTW 7/5/10 - 7/11/10

2/20/2010 3:25 PM

Is it true you gave yourself the nick name Catfish after seeing it on a fat biker chick's jean jacket?

|

2/20/2010 3:30 PM
Edited Date/Time: 2/20/2010 3:32 PM

hi

ur cool

when did u first start to ride?

why do they call u catfish?

Do u have any pets?

are you rich?

can I have your autograph?

I'll give u a dollar.
here's my email, if u do want to give me an autograph
or u just want a dollar.
traviswooten727@gmail.com

|

 
Just for the record, when I got my BTM... It wasn't "Trendy"

2/20/2010 3:45 PM

someone delete my comment?

|

Stolen Bike.
kohlnv09 wrote: they have guns and knifes
HyPhy wrote: sounds like you should have just let them keep your bike then eh?

2/20/2010 3:53 PM

Jess B.M.X wrote:

someone delete my comment?

dave probly

|

crystal meth

2/20/2010 4:02 PM
Edited Date/Time: 2/20/2010 4:03 PM

would you be mad if i smashed your best friends wife?

|

█▄█ █▀█ █▀█ █▀█ █▀ █▀
█▀█ █▄█ █▀▀ █▄█ █▀ █▀

ref-spikez5

2/20/2010 4:04 PM

dave dynamite wrote:

yeah, i guess questions about ian will have to be messaged to zack or some shit. ridebmxnc aint havin none of that shit.

ridebmxnc wrote:

nope... thats not what this is for.

ben c wrote:

it's a question and people want answers...Q&A = question and answer

okay well then this is going to be the gayest Q and A ive ever read.. i think the entire reason why spikez got the Q and A was to ask him questions about his slander on facebook.. but whatever.. i guess this is a "supervised Q and A"...

|

team fatcats fer life.

2/20/2010 4:06 PM

sunday color. wrote:

would you be mad if i smashed your best friends wife?

ahahahahahahaha D E L E T E D !

|

team fatcats fer life.

2/20/2010 4:12 PM

sunday color. wrote:

would you be mad if i smashed your best friends wife?

ferthebirdz wrote:

ahahahahahahaha D E L E T E D !

no!!!! haha

|

█▄█ █▀█ █▀█ █▀█ █▀ █▀
█▀█ █▄█ █▀▀ █▄█ █▀ █▀

ref-spikez5

2/20/2010 4:19 PM

sunday color. wrote:

would you be mad if i smashed your best friends wife?

hahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahhahaahahaha

|

2/20/2010 4:28 PM

sunday color. wrote:

would you be mad if i smashed your best friends wife?

ben c wrote:

hahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahhahaahahaha

|

█▄█ █▀█ █▀█ █▀█ █▀ █▀
█▀█ █▄█ █▀▀ █▄█ █▀ █▀

ref-spikez5

2/20/2010 5:18 PM

sunday color. wrote:

would you be mad if i smashed your best friends wife?

ben c wrote:

hahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahhahaahahaha

sunday color. wrote:

i think he would..hes probly wish you to fail miserably at life.. all the rollbacks and fame that you once had..oh wait..what?

|

team fatcats fer life.

2/20/2010 5:21 PM
Edited Date/Time: 2/20/2010 5:22 PM

y r ur bikes so colorful if some stranger saw them they would think ur gay

|

2/20/2010 5:22 PM

ben c wrote:

hahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahhahaahahaha

sunday color. wrote:

ferthebirdz wrote:

i think he would..hes probly wish you to fail miserably at life.. all the rollbacks and fame that you once had..oh wait..what?

he probably thinks i'm white trash cuz im from columbus? haha
fuck you catfish!

|

█▄█ █▀█ █▀█ █▀█ █▀ █▀
█▀█ █▄█ █▀▀ █▄█ █▀ █▀

ref-spikez5

2/20/2010 5:39 PM

green lasers. its whats up.

|

refs: justridebmx, four, kingpin, Alex_DeWitt, Michael_Howard, bmxrider000, TokenBMX(x2)
member of the week 2/22/10 - 2/28/10

2/20/2010 5:42 PM

sunday color. wrote:

ferthebirdz wrote:

i think he would..hes probly wish you to fail miserably at life.. all the rollbacks and fame that you once had..oh wait..what?

sunday color. wrote:

he probably thinks i'm white trash cuz im from columbus? haha
fuck you catfish!

bahahahahahahahaha!

|

team fatcats fer life.

2/21/2010 9:54 AM

catfish, have you read the TCU..ian pretty much blew up everyones spot..how do you feel about that..

|

team fatcats fer life.

2/21/2010 1:45 PM
Edited Date/Time: 4/15/2016 1:09 AM

sunday color. wrote:

he probably thinks i'm white trash cuz im from columbus? haha
fuck you catfish!

HAHAHAHAHAHAHAHA, Im from columbus am i white trash too? This is more of a catfish bash thread than a q&a. But who didnt see that coming?

|


What's the deal honey bunnz? Y'all like pop tarts?
614.558.4130
facebook
MOTW 7/5/10 - 7/11/10

2/21/2010 5:29 PM

Is it true you tried to give KP head? I respect you for seeing my buddy gary in afghanistan (owner of the mini ramp) but you're a scumbag honestly. i know you've heard it 100 times (probably 10x that) o i dont expect a reply, at least one thats typed somewhat decent and legible.

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

2/21/2010 5:40 PM

Ressler711 wrote:

Is it true you tried to give KP head? I respect you for seeing my buddy gary in afghanistan (owner of the mini ramp) but you're a scumbag honestly. i know you've heard it 100 times (probably 10x that) o i dont expect a reply, at least one thats typed somewhat decent and legible.

Who the fuck tries to give another dude head?

|

2/21/2010 5:45 PM

Ressler711 wrote:

Is it true you tried to give KP head? I respect you for seeing my buddy gary in afghanistan (owner of the mini ramp) but you're a scumbag honestly. i know you've heard it 100 times (probably 10x that) o i dont expect a reply, at least one thats typed somewhat decent and legible.

hahahahahaha...this is such a great thread...TCU is blowing up with this shit..i find it absolutly histarical the uproar its caused..

|

team fatcats fer life.