NICK DIGEROLOMA's alienation/misled clothing 16

Credit: Christian Martir
Related:
Create New Tag
16 comments
  • bmxerscotty86

    6/18/2010 9:55 AM

    hell yeah nick. shits sick. wheres the deathstar from chenga though? haha

  • Smithers

    6/18/2010 2:05 AM

    ho
    ly
    shit
    he has gotten SOO good! that was so dope

  • druggy

    6/17/2010 11:49 PM

    can anybody tell me the name of the song??

  • flytrikes

    6/17/2010 4:47 PM

    the slow mo brakes made a jingle lol

  • aZnBMX84

    6/17/2010 2:36 PM

    haha, flair ET!! yeeaaahhh!!... lol

  • Alex Bryan

    6/17/2010 1:08 PM

    lol @ geaorgebmx95 fuckin style police/critic extrodinare!!!

  • logan-h

    6/17/2010 1:04 PM

    this kid is crazy good keep it up nick

  • Chris Hughes LA

    6/17/2010 6:06 AM

    Yeah nick

  • Lanky Nathan

    6/16/2010 8:03 PM

    That editing was the bomb! sick riding too =D so good

  • jimonbike

    6/16/2010 7:51 PM

    sweet man love the hand plant on the ceiling

  • bmxdaddy3

    6/16/2010 4:03 PM

    i gotta learn flair et's now! this was a real good edit!.

  • purplerider187

    6/16/2010 2:12 PM

    flair et is my new favorite trick. fuckin killin it. awesome edit

  • GeorgeBmx95

    6/16/2010 2:12 PM

    godd riding. has a slight hint of sketchyness in there though

  • loganridesbikes

    6/16/2010 1:16 PM

    Dude kills it soo hard!

  • Josh Perry

    6/16/2010 1:05 PM

    so good! love you nick! killin it

  • rodolphe.legendre

    6/16/2010 12:44 PM

    flair ET is done !!